Apua, tuntee tehneensä jotain tavanomaisesta poikkevaa. Jalkoja polttelee niin että hyvä kun pystyn rappusia kävelemään... Mutta ei kai tuo ihme ole kun edellisestä kerrasta on niinkin kauan aikaa.

Liikuntakeskuksen pr-ihminen soitti, menen ensi tiistaina käymään siellä ja kuuntelemaan
jäsenyyden ehdot jne. Mielelläni olisin mennyt jo aikaisemmin mutta loppuviikko ja vielä maanantai on sellaista hässäkkää lasten kevätjuhlien ja kesäloman aloituksen vuoksi etten halua siihen yhtään ei-pakollista menoa lisäksi.