torstai, 4. elokuu 2011

uusi mahdollisuus cx:lle

Kävin uudestaan kokeilemassa cx30-tuntia. Nyt sain ehkä paremmin kiinni siitä kuinka liikkeet pitää tehdä (ja ehkä treeni alkaa tuottaa tulosta eli minulta löytyy vatsalihakset). Mutta se tähtiasento, se on edelleen mahdoton. Ohjaaja katsoi minua suoraan silmiin sanoessaan että "tehkää nyt niin hyvin kuin suinkin pystytte, menkää edes lankkuun, ei saa luovuttaa, kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa, ensin pystyy nostamaan jalan ja kohta kyljenkin". Sitä odotellessa.

keskiviikko, 3. elokuu 2011

body and mind

Pääsin tänään vihdoin ja viimein kokeilemaan bodybalancea. Liikkeet tuntuivat ihan kivoilta ja jopa rankemmilta kuin etukäteen arvelin, mutta se henkinen osuus... Olen ilmeisesti niin kyyninen ihminen ettei se kuun kurkottelu ja tähtien tavoittelu oikein nappaa. Aion silti mennä uudestaankin.

tiistai, 2. elokuu 2011

lintsari Lintsillä :)

Tänään jäi treeni väliin kun olin lasten kanssa Linnanmäellä. Mutta käy kuulkaas treenistä tuokin, 9 tunnin seisomisen ja kävelemisen jälkeen jokainen lihas on kipeä tässä kropassa. Nyt unille ;)

maanantai, 1. elokuu 2011

crossing + bodypump

Olin tänään ensimmäistä kertaa yhdistelmätunnilla, jossa on ensin 30 minuutin crossing ja sen jälkeen 45 minuuttia bodypumppia. Aikaisemminkin olen yhdistänyt crossingiin jotain muuta mutta niin päin että crossing on ollut jälkimmäinen harjoitus. Olen sen jälkeen aina niin poikki, että olen ajatellut etten jaksa sen jälkeen muuta (kuin ehkä venyttelyä) mutta ihan hyvin jaksoin pumpatakin. Oli ainakin hyvin lämmitetyt lihakset :)

sunnuntai, 31. heinäkuu 2011

tämän viikon saldo

Päätin yrittää käydä salilla joka toinen päivä - rytmillä ma, ke, pe, su, ti, to, la. Tämän viikon saldona tiistaina puoli tuntia vauhti-crossingia ja perfectbody-tunti, torstaina 40 minuuttia easy-crossingia ja lauantaina tunnin bodypump ja tunnin crossing. Lisäksi olen kävellyt välipäivinä eripituisia matkoja. Joka toinen päivä tuntuu tällä hetkellä sopivalta tahdilta, treenaamiseen säilyy koko ajan tuntuma mutta saan myös joka väliin lepopäivän, siis siltä hikiliikunnalta ja lihaskuntoharjoittelulta, itsenäisesti olisi edelleen tarkoitus ainakin kävellä ja venytellä.